Curatarea motorului de calamina: Curata complet motorul de calamina si depuneri de carbon provenite din ulei si reziduri de combustie in primii 2000km. Cand este folosit prima data, va recomandam utilizarea INAINTE de a schimba uleiul, pentru a curata complet motorul si a decanta cenusa in uleiul vechi, pe care il eliminati la schimb. Pentru a continua protectia si a mentine motorul curat, se recomanda folosirea la fiecare schimb de ulei
Reducerea semnificativa a uzurii: Contine CRP - tehnologia de placare cu Molybden si Boriu pentru a proteja toate piesele critice din motor precum cuzineti, segmenti, pistoane, valve, tacheti, vibrochen, biele si turbina. Dubleaza efectiv viata acestor piese
Previne consumul de ulei: Limiteaza sau elimina consumul de ulei provocat de depunerile de pe canalele de ulei, pistoane si valve
Protectie dubla pentru turbina: Creste semnificativ viata turbinelor, de 2 sau 3 ori fata de cea normala. Previne total depunerile pe lagare sau axul turbinei, precum si reduce uzura acestor piese cu 80%
Deblocheaza valve si segmentii gripati si lipiti de piestoane: Deblocheaza valvele si segmentii gripati, restaurand compresia si puterea masinii
Optimizeaza functionarea motorului: Stabilizeaza relantiul si acceleratia. Restaureaza puterea pierduta din cauza utilizarii uleiurilor de proasta calitate, depunerile masive si blocaje de lubrifiere
Creste TBN(Protectie Anti-Coroziune): Creste protectia antiacid si coroziune provenite din combustibil cu peste 100%, un aspect critic pentru motoarele diesel, atat heavy duty, cat si autoturisme
Optimizeaza vascozitatea: Previne subtierea sau ingrosarea uleiului, asigurand lubrifierea completa la toate piesele critice
Extinde intervalele de schimb: Improspateaza toti aditivii prezenti in ulei care se consuma in urma utilizarii, permitand extinderea intervalelor de schimb